onsdag 14 december 2016

Knyter ihop målarpåsen ..laddar inför nytt år & TACK för detta år

är så berikad
omringad av er som tycker om det jag gör
vad skulle man göra om man nu var lika produktiv som moi..men inte sålde något
mmm...denna tanke har jag försökt behålla denna hysteriska höst " då jag ett tag kände mig jagad" men nu när jag har facit i min målarhand och lagt penslarna i träda i några veckor
känner jag wow vilket berikande fantastisk liv jag har
TACK
ser fram mot nya vita dukar...kartong
som bara väntar på mig
ser fram mot att möta er...och den retorik som nog bara kan uppstå över ett konstverk
har även
försökt pricka av hur många målningar som försvunnit ut i världen 
slutade räkna vid hundra
abstract
men känner att jag endast har börjat min resa som konstnär
har så mången former..ristningar att göra
kanknapptvänta 




















































precis såhär vill jag stå
resten av mitt liv
måtte hälsan hålla i och ögon och målarhand intakta
även en ursäkt att jag inte hunnit uppdatera mina konstsidor
allt är sålt
men de får ligga kvar till nästa år
nu är det jul och Kastman ska vila sin hand och själ
God Jul
och gott nytt år
ni fina som gör att jag kan fortsätta med det absolut bästa jag vet  









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar