måndag 2 januari 2017

Väl bemött 2017 dig ska jag fylla med mitt skapande..& Kastman värmer upp

nu
börjar jag måla igen
laddat upp med alla slag av energier som ska via mina penslar..händer ut på diverse slag av målarmaterial
kartong
tycker jag om 
bildas en yta och struktur som tilltalar
målarduk
gillar jag
gör den kan ta emot min styrka...min hårdhänthet som alltid kommer fram i min målar eufori
väl kommen
 du 2017
 är bemött med min stora respekt
 väntan 
 kan inte sia om allt men vet
att jag ska fylla dig med så oändligt mången av mina uttryck 
min inspiro
är Kastman i startgroparna
i uppvärmning
vad som komma skall




































har även fått några anbud...förfrågningar
som jag ska ta till mig i mitt alltförspontanakänsligahjärta
några bitar har fallit i god jord andra flyger fortfarande gäckande omkring i min andedräkt 
men vet att inom snar framtid faller även dem 
väl bemött
2017
jag kommer fullkomligt dränka dig i målningar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar