onsdag 12 oktober 2016

Packar..rullar..signerar & of they go....

..jag vill ju bara måla

ändå har jag fullt av åtagande
ordet åtagande är ett av det värsta ord jag vet 
näst efter måste
well
det är en väl upptrampad stig mellan tullhus...Fredells och skola just nu 
men snart är allt iordning..vägt i netto brutto 
äkthetsintyg skrivna ..listor avprickade och nu ska de packas
hipphipp
sen
ska jag få måla
mina penslar brinner de få stunder jag får greppa dem 
stora  vita uppspända dukar står här och bara väntar på mina pennseldrag
nu
full fart mot öppet hus 
den 20 November blir det 
inbjudan kommer
och
jag måste köpa ny Iphone
min kamera fotar ned alla mina målningar































alla mina målningar 
de är så fina ...råbarkade med sina ojämna kanter
nästan finare utan kilramar 
ska bli spännande hur kparen väljer att göra med dem 
jag säger mitt 
och
hoppas att det ger gehör
en liten 
efterlysning
nu när jag går igenom min kundbok och ska skicka inbjudningar och ska svara alla som väntar på målningar 
inser jag att jag inte hittar 
målningen som var beställd till US
jag lovade heligt o dyrt att kontakta er...men
så ni som var inne i somras på Fjäderholmarna och skulle köpa en stor målning till er syster i US 
kontakta mig 
hittar inte er mail
sorry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar